ساخت غرفه های نمایشگاهی دیدبان ارتباط دیانا

ساخت غرفه های نمایشگاهی دیدبان ارتباط دیانا

غرفه سازی

غرفه سازی نمایشگاهی مهمترین و اساسی‌ترین بخش حضور شما در هر نمایشگاهی است و نمایانگر ذهنیت، برند، فعالیت و شخصیت کسب و کار شماست. غرفه سازی و فعالیت‌های صورت گرفته در آن است که برند و هویت شما را برای بازدیدکنندگان و دیگر شرکت‌کنندگان معرفی می‌کند.

کانون تبلیغاتی نارستان با تجربه چندین ساله در امور نمایشگاهی و کارشناسان مجرب و متخصص افتخار دارد خدمات مناسب را با بالاترین کیفیت و در کوتاهترین زمان ارائه نماید.

گروه مشاوره و ایده پردازی نارستان با در اختیار داشتن مجموعه ای از افراد متخصص و فعال در واحدهای اداری و اجرایی، به منظور جلب رضایت مشتریان، همواره افزایش کیفیت و کاهش هزینه تمام شده را در سر لوحه امور و برنامه های خود قرار داده است.

 

ساخت غرفه های نمایشگاهی دیدبان ارتباط دیانا

نارستان از طریق همکاری با نیروی انسانی جــوان و مستعد ونیز استفاده از تکنــولــوژی های روز دنیــا، حـول محور تخصص، تعهد و صداقت، بر غنای تـوانمندی خویـش در زمینه های تخصصی مرتبط به کـارفرمـایان خود  طراحی و ساخت غرفه های نمایشگاهی شرکت دیدبان ارتباط دیانا را بر عهده گرفت.

 با  طراحی و تولید برند سازی تجاری و اداری و تبلیغاتی و طراحی و ساخت ویترین و استندهای نمایش محصول در کنار برنامه ریزی و ارایه راه حل های کارآمد و خلاق غرفه دلخواه و مورد تایید کارفرما را طراحی و تحویل آن شرکت محترم نمود.

این مجموعه با ساختار قوی مهندسی، توان بالای مدیریت پروژه، تجهیزات و ماشین آلات به روز و.با تکیه بر تیم آموزش دیده قادربه ارایه خدمات با کیفیت،  قابل رقابت و با بهایی مناسب در زمانی کوتاه و یکجا به مشتریان در سطح ملی و بین المللی می باشد.