مشاوره و برنامه ریزی تبلیغات

Sorry, no posts matched your criteria.Sorry, no posts matched your criteria.Sorry, no posts matched your criteria.Sorry, no posts matched your criteria.

” سرمایه شما بادانش و خلاقیت افزایش می‌یابد “

کانون تبلیغاتی نارستان با شناسایی محیط بازار و جایگاه مشتریان در بازار با تشکیل گروهی توانمند، خلاق و آگاه به دانش روز با انجام مطالعات صحیح بهترین و مؤثرترین شیوه‌ها و استراتژی‌های تبلیغاتی را به مشتریان خود ارائه می‌دهد . مشاوره، تدوین و اجرای برنامه‌های تبلیغاتی، تحقیقات بازار و برند سازی بخشی از خدمات در این بخش هست .

کمپین تبلیغاتی ( برنـامـه هدفمند دارای زمان‌بندی اجـرا و تـدوین بودجـه )

از نظر تخصصی تنها راه انسجام‌بخشی تمام اجزاء تبلیغاتی یک شرکت در جهت اهداف استراتژیک، کمپین تبلیغاتی است که با طراحی درست و هدفمند آن میتوان به تأثیرات فراتر از انتظار رسید.
برای ایجاد یا ارتقاء موقعیت یک کالا یا خدمات در ذهن مخاطبان از رسانه‌های گوناگون استفاده می‌شود، زیرا که مخاطبان نیز گوناگون و متنوع هستند. بخشی از این ابزارها شامل تلویزیون، رادیو، مطبوعات، تبلیغات محیطی، اینترنت و… است.
کمپین تبلیغاتی میتواند اهداف مختلفی را دنبال نماید. کسب سهم بازار،‌ حفظ و گسترش بازار، تداوم حضور و یادآوری و معرفی الگوهای مصرف جدید ازجمله این اهداف محسوب می‌شوند.

 

ﺑﺮﺧﯽ از ﺧﺪﻣﺎت اﯾﻦ واﺣﺪ عبارت‌اند از:

  • برنامه‌ریزی، تدوین استراتژی و بودجه‌بندی یک کمپین تبلیغاتی
  • ایده پردازی کلیه فعالیت‌های پیش‌بینی‌ شده در یک کمپین تبلیغاتی
  • ارائه خدمات اجرایی و نظارت مربوط به فعالیت‌های یک کمپین تبلیغاتی

برندینگ (مدیریت و سازوکار معــرفی و ماندگاری نــام و نـشـان تجــاری )

امروزه سرمایه اصلی بسیاری از شرکت های بزرگ نه در دارایی‌های ملموس بلکه در نام تجاری آن هاست. محققان بر این باورند که ارزش واقعی یک شرکت جایی بیرون از آن است، یعنی در ذهن مصرف کننده ها، کالاها را شرکت ها می سازند و برندها را مشتریان می خرند.
درواقع برندینگ تأثیری به‌یادماندنی خواهد داشت که می تواند فراتر از بازاریابی عمل کند. به‌طورکلی مدیریت برند مدیریت ادراکات مصرف‌کننده است، لذا از طریق اثرگذاری بر ذهن و احساسات مخاطب می توان یک نام تجاری را ایجاد کرد و آن را ارتقاء داد.

ﺑﺮﺧﯽ از ﺧﺪﻣﺎت اﯾﻦ واﺣﺪ عبارت‌اند از:

  •  تعریف و طراحی برند
  • شناسایی و تعیین جایگاه برند
  •  مدیریت رشد و افزایش ارزش برند

سمپلینگ ( ارائه، معرفی کالا و خدمات در بازار هدف جهت شناخت بیشتر مشتریان)

واژه سمپلینگ که در لغت به معنای نمونه‌گیری و یا مزه کردن است، در بازاریابی، ارائه نمونه محصول است و یکی از فن‌های جدید تبلیغاتی جهت فرهنگ‌سازی برای ترویج استفاده عموم مردم از محصول موردنظر و افزایش محبوبیت یک نام و نشان تجاری، در جهت بهره‌برداری طولانی‌مدت در آینده‌ای پیش‌بینی‌شده، همراه است و به عبارتی ساده‌تر زمانی که محصول جدید و نام آشنایی به بازار عرضه می‌شود و یا مورد استقبال مردم قرار نمی‌گیرد با ارائه نمونه‌های کوچک‌تر از این محصول به‌صورت رایگان و آشنا کردن مردم با مزایای آن محصول، آن‌ها برای خرید تشویق کرده‌ایم.

ﺑﺮﺧﯽ از ﺧﺪﻣﺎت اﯾﻦ واﺣﺪ عبارت‌اند از:

  • سمپلینگ
  • پروموشن
  • مارکت ویزیت
  • خلق رویداد

تحقیقات بازار ( شناخت رقبــا، مشــتریان و نیازهای فــروش و بازاریـــابی )

تحقیقات بازار، شرکت را از وضعیت رقبا، روندهای آتی بازار و رفتار مصرف‌کننده آگاه نموده و تصمیم‌گیری درست و اثربخش را مقدور می‌سازد. تحقیقات کمی و کیفی به‌صورت گسترده در سراسر کشور و ارائه گزارش‌های تفضیلی و تحلیلی در کنار تجربه، شم و دانش مدیران، راهنمای ایشان در اخذ تصمیم‌های درست به شمار می‌آید.

ﺑﺮﺧﯽ از ﺧﺪﻣﺎت اﯾﻦ واﺣﺪ عبارت‌اند از:

  • مشاوره در خصوص تبلیغات فعلی و پیشین
  • مشاوره انتخاب استراتژی‌های تبلیغاتی
  • بررسی وضعیت تبلیغاتی شرکت و مقایسه آن با رقبای اصلی
  • بررسی، تعیین و تخمین بودجه‌های تبلیغاتی

مطبوعات و رسانه‌های مکتوب

روزنامه‌ها، نشریات و آگهی‌نامه به‌عنوان ابزار و رسانه‌ای عمومی در جهت اجرای کمپین‌های تبلیغاتی نقش قابل‌توجهی دارند . کانون تبلیغاتی نارستان ضمن استفاده از رسانه‌های مکتوب موجود و برنامه‌ریزی صحیح و بهینه با برنامه‌ریزی هدفمند اقدام به خلق، مدیریت و اجرای رسانه‌های جدید با توجه به نیاز مشتریان و بازار هدف نموده است که از این میان می‌توان به آگهی‌نامه معک فی ایران (مجله تبلیغاتی ویژه مسافران عرب‌زبان)، یک دهه نمایشگاه ایپاس (بانک اطلاعات شرکت‌کنندگان در نمایشگاه پلیس، ایمنی و امنیتی) اشاره نمود .
خلاقیت و دانش تخصصی تبلیغات، گروه حرفه‌ای بازاریابی، تخصص و امکانات صنعت چاپ و نشر، توزیع صحیح و مویرگی و شناخت صحیح نیاز مشتریان و مخاطبان باعث گردید، کانون تبلیغاتی نارستان مجموعه‌ای توانمند درزمینهٔ خلق و اجرای رسانه‌های مکتوب باشد.

تهیه و پوشش خبری

ارتباط و شناخت رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها، تهیه و پوشش خبری رویدادها و مراسم‌ها، آگاه‌سازی مخاطبان در زمان کوتاه و به شیوه‌ای صحیح نیاز بسیاری از مدیران اطلاع‌رسانی و روابط عمومی هست. گروه خبری کانون تبلیغاتی نارستان با اشراف کامل، پیشنهاد‌های منحصربه‌فردی را به مخاطبان خود ارائه می‌نماید.

ﺑﺮﺧﯽ از ﺧﺪﻣﺎت اﯾﻦ واﺣﺪ عبارت‌اند از:

  • تهیه و تولید بولتن‌های خبری و اطلاع‌رسانی
  • تهیه و پوشش خبری رویدادها
  • تهیه و تولید اخبار درون‌سازمانی

برنامه‌ریزی، نگارش و تولید محتوا ( اطلاع‌رسانی و تبلیغاتی)

بسیاری از فضاهای اطلاع‌رسانی و تبلیغاتی نیاز به محتوای تأثیرگذار و اثربخش دارد، نگارش و تولید محتوا یکی از امور تخصصی است که نیازمند کار گروهی، علمی و منسجم است. تحقیق و جمع‌آوری اطلاعات، ویرایش و نگارش محتوای متناسب، انتخاب رسانه با بیشترین ماندگاری و تأثیرگذاری، استفاده از ابزارها و خدمات گوناگون جهت بهتر دیده شدن محتوا و درنهایت معرفی و ارائه محتوا به مخاطبان هدف بسیار مهم است.
بر همین اساس گروه حرفه ای کانون آگهی و تبلیغاتی نارستان آمادگی دارد تا با طرح¬ها و ایده¬های جدید و ناب، و از همه مهم تر مطابق باسلیقه، خواست و نیاز سفارش دهنده، با استفاده از کلیه دانش‌های مرتبط با دنیای تبلیغات و رسانه، با نگارش محتوای منحصربه‌فرد و به‌کارگیری دانش گرافیک، صدا، تصویر، چاپ و … آن‌ها را تبدیل به محتوایی ارزشمند، تأثیرگذار و ماندگار نماید.
نگارش، طراحی و تولید کتاب تهران ما، سالنامه بصیرت، کتاب یک دهه نمایشگاه ایپاس، اینفو گرافیک‌های آماری برای سازمان‌ها و ادارت مختلف، گزارش‌های عملکرد سالیانه و تولید بروشورهای فرهنگی و اطلاع‌رسانی، تدوین، طراحی و چاپ کتابچه‌های از بیانات مسئولین و مقامات کشوری جهت فرهنگ‌سازی سازمانی و … بخشی از این نوع خدمات هست.

 

ﺑﺮﺧﯽ از ﺧﺪﻣﺎت اﯾﻦ واﺣﺪ عبارت‌اند از:

  •  نگارش و طراحی انواع گزارش‌های عملکرد
  •  نگارش و تدوین محتوای کاتالوگ‌ها و بروشورها
  •  تولید محتوا در حوزه‌های فرهنگ‌سازی و شهری
  •  نگارش، طراحی و تولید کتب نفیس در مورد شهرها و روستا
  •  مدیریت نشریات و بولتن‌های داخلی
  •  طراحی و تولید اینفو گرافیک
  • تدوین و طراحی کتابچه‌های از سخنان مسئولین، مقامات، دانشمندان، علماء و اهل معرفت