ساخت غرفه های نمایشگاهی سپهر انفورماتیک درخشان

ساخت غرفه های نمایشگاهی سپهر انفورماتیک درخشان

غرفه سازی

حضور پررنگ در نمایشگاه های داخلی و خارجی مقوله بسیار مهمی برای شرکتها می باشد تا با تبدیل غرفه های خود به مکان خاص، بهترین تأثیرگذاری را برای معرفی محصولات و خدمات خود ایجاد نماید.

گروه مشاوره و ایده پردازی نارستان با در اختیار داشتن مجموعه ای از افراد متخصص و فعال در واحدهای اداری و اجرایی، به منظور جلب رضایت مشتریان، همواره افزایش کیفیت و کاهش هزینه تمام شده را در سر لوحه امور و برنامه های خود قرار داده است.

این مجموعه با بیش از 10 سال سابقه پر بار در زمینه طراحی، ساخت غرفه های نمایشگاهی، اجرای دکوراسیون داخلی و کلیه امور تبلیغاتی متناسب با شرایط و نیاز مشتری آماده خدمت رسانی می باشد.

کانون تبلیغاتی نارستان با ارائه خدمات نمایشگاهی شامل طراحی غرفه و غرفه سازی و فلسفه ای مبتنی بر خدمات استثنایی در ارائه انواع طرح غرفه از شرکتهای معتبر و برگزیده در این صنعت شناخته می شود. این شرکت بـا هدف ارائه محصولات کم نظیر تاسیس و تـا امروز شرکتهای بــزرگ بسیـاری را در لیست مشتریان خود جای داده است.

 

ساخت غرفه های نمایشگاهی سپهر انفورماتیک درخشان

نارستان طراحی و ساخت غرفه های نمایشگاهی شرکت سپهر انفورماتیک درخشان را بر عهده گرفته و با  طراحی و تولید برند سازی تجاری و اداری و تبلیغاتی و طراحی و ساخت ویترین و استندهای نمایش محصول در کنار برنامه ریزی و ارایه راه حل های کارآمد و خلاق با توجه به بودجه و درخواست مشتری و با بهره گیری از طیف وسیعی از نوآوری های خلاقانه و مواد و مصالح به روز ، غرفه دلخواه و مورد تایید کارفرما را طراحی و تحویل آن شرکت محترم نمود.

ما برای شما یک تجربه ی به یاد ماندنی خلق می کنیم با برند شما و اهداف شما شروع می کنیم سپس به آن طراحی چشم گیر و ایده ی خلاقانه اضافه می کنیم تا به برندتان روح ببخشیم یا برند شما را زنده کنیم .