” ایده‌های خلاقانه، شمارا متفاوت و ماندگار خواهد کرد “

ایده‌های خلاقانه و بکر گرافیکی پایه و اساس تبلیغات هدفمند بوده و نقش پراهمیتی در بازاریابی و تبلیغـات دارد. کانون تبلیغاتی نارستان با رویکردی دانش‌محور و با اتکا به نیروهای پرتوان، خلاق، فنی و هنری بهترین ایده‌ها و طرح‌ها را ایجاد و تبدیل به زیباترین و مؤثرترین محتوا، طرح و پیام تبلیغاتی می‌نماید.

ﺑﺮﺧﯽ از ﺧﺪﻣﺎت اﯾﻦ واﺣﺪ عبارت‌اند از:

طراحی نشانه (لوگو) و نوشته نوشتاری (لوگو تایپ) و کاراکتر

لوگو نماد و معرف هر برند و شرکت است. لوگو مهمترین عنصر ارتباط شما با مشتریان و معرف شخصیت و اعتبارتان است. لوگوی منحصربفرد که بتواند قدرت و ارزش نام تجاری و فعالیت شما را نمایش دهد.
لذا طراحی لوگو از اهمیت بسیار زیادی برخوداراست.

طراحی اوراق اداری و هویت‌سازمانی

ست اداری به مجموع سربرگ ها، پاکت نامه، کارت ویزیت و مواردی مانند کاغذ یادداشت، کارت های ورود و خروج کارکنان، لیبل و …. اطلاق می‌گردد. ست اداری باید بطور کلی ساختار واحدی داشته باشد و از لحاظ بصری چشم نواز و جذاب باشد.

طراحی کاتالوگ و بروشور تبلیغاتی

کاتالوگ و بروشور، مجموعه گردآوری شده از اطلاعات کلی و جزئی محصولات یا خدمات و فعالیت های شرکت می باشد. در طراحی آن باید از تصاویر گرافیکی جذاب و خلاقانه، همراه با توضیحات مفید با فونت مناسب و جداول و چارت های کاربردی استفاده گردد.

طراحی پوستر و آگهی‌های تبلیغاتی

پوستر و آگهی های تبلیغاتی برای ارائه محصول و خدمات شرکت طراحی می‌شود و معمولا در مراکز و مکان های پرتردد به نمایش گذاشته می شود.
طراحی پوستر باید بگونه ای باشد، که برای مخاطب از فاصله حتی دور هم جلب توجه نماید و با کشاندن مخاطب به نزدیکی پوستر، ایشان را برای خواندن مطالب جزئی‌تر موضوع ترقیب نماید.
در طراحی پوستر از اطلاعاتی شامل شعار تبلیغاتی، تصاویر مرتبط با موضوع پوستر، مکان و زمان برگزاری مراسم ها و نشانه‌های سازمان‌ها و یا شرکت‌های مرتبط مانند اسپانسرها استفاده می‌شود.

طراحی بسته‌بندی محصولات

طراحی بسته بندی یا همان Packaging ترکیبی از هنر، صنعت و تکنولوژی برای بهبود شرایط نگهداری، حمل و نقل، بازاریابی و استفاده از یک محصول است.
بسته‌بندی محصول عبارت است از هرگونه ظرف یا بسته‌ای که محصول در آن برای فروش به بازار عرضه می‌شود یا به‌ وسیله آن اطلاعات لازم در مورد محصول به مصرف ‌کنندگان منتقل می‌شود.
به دلیل اهمیت زیاد ظاهر بسته بندی محصولات، طراحی بسته بندی را می توان به عنوان یکی از مهمترین بخش های طراحی و گرافیک را نام برد.
بسته بندی محصولات تاثیر بسیار زیادی در ترقیب خریداران به انتخاب محصول دارد. لذا یک طراحی مناسب برای بسته بندی محصول می تواند در فروش آن محصول بسیار موثرتر از حتی تبلیغات گران قیمت در رسانه های مانند تلویزیون و … باشد.
بسته بندی هر محصول یکی از مهمترین عوامل جلب مشتری در نگاه اول و عرضه صحیح آن است.

صفحه‌آرایی و طراح مجلات، نشریات و کتب

طراحی نشریات شامل طراحی مجله، طراحی کتاب، طراحی ماهنامه، طراحی هفته نامه و طراحی نشریه می گردد. طراحی نشریات با نگاه حرفه ای و تخصصی همراه با رعایت زیبایی بصری آن در محبوبیت و اعتبار آن نشریه بسیار موثر می باشد.

طراحی بیلبوردهای تبلیغاتی

طراحی بیلبوردها یا همان تابلوهای بزرگ تبلیغاتی در شهرها، به جهت اندازه وسیع طرح و وسعت مخاطبان آن و همچنین لزوم تاثیرگذاری آن در کوتاه ترین زمان ممکن، از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.
طراحی بیلبورد باید کاملا زیبا، جذاب و منطبق با فضای محیط بوده و با تصاویر، کلمات و جملات کوتاه بتواند نگاه مخاطب را جلب نموده و در ذهن او تاثیرگذار باشد.

استند و بنرهای نمایشگاهی

یکی دیگر از ابزارهای تبلیغاتی بسیار موثر و کاربردی استند است. استندهای نمایشگاهی امروزه در بسیاری از معابر، فروشگاه ها، داروخانه ها، سالن های همایش، نمایشگاه ها و … مورد استفاده قرار می گیرد.
تقریبـا سبک تریـن سازه نمایشـگاهی استنـد ها هسـتنـد که در سایز ها و اشـکال مختلف وجود دارند که ضمن مناسب بودن به جهت اقتصادی و بسیار کابردی و قابل استفاده در هر محل و هر نوع مراسمی می باشد.
طراحی استند و بنرهای نمایشگاهی به جهت همین کاربرد فراوان از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد.

طراحی سررسید و تقویم رومیزی

سررسید یا همان سالنامه و تقویم رومیزی به عنوان یک محصول پرکاربرد در ادارات، سازمان ها و شرکت ها و همچنین به عنوان یک هدیه تبلیغاتی برای مشتریان و مخاطبان همواره مورد توجه بوده است.
به دلیل گستردگی بازار تولید و مصرف این محصولات، طراحی سررسید و تقویم رومیزی از اهمیت برخوردار است.
طراحان حرفه ای همواره سعی دارند، در طراحی سررسید و تقویم رومیزی، با ارائه طرح های جدید، زیبا و خلاق، سلایق مشتریان عزیز را براورده سازند.

طراحی سازمانی، دولتی و مذهبی

طراحی مناسبت های ملی و مذهبی و بنر ها ، استندها و پوسترهای خدمات دولتی و سازمان ها و شرکت های شبه دولتی بخش مهمی از فعالیت های حوزه طراحی و گرافیک هستند. ادارات، سازمان ها، شرکت ها، مراکز دولتی، مراکز فرهنگی، فرهنگسراها، مساجد و … معمولا مشتریان این نوع طرح ها می باشند.

طراحی گرافیک فضای مجازی

با رشد و گسترش فضای مجازی و شبکه های اجتماعی و استفاده بیش از پیش کاربران از آنها، نیاز به گرافیک های منسجم، زیبا و تاثیرگذار در آن نیز به شدت مطرح گردیده است.
از استفاده از تکنیک های گرافیکی برای تولید محتوی و انتقال مفاهیم به کاربران گرفته تا حوزه تبلیغات گرافیکی در آن و طراحی گرافیک رسانه های فعال در این حوزه.
طراحی گرافیک فضای مجازی فعالیتی بسیار حساس و موثر می باشد که ضمن تسلط به حرفه طراحی گرافیک نیازمند شناخت فضای مجازی و شبکه های اجتماعی و نیازهای کاربران حاضر در آن می باشد.
موفقیت بسیاری از رسانه ها در فضای مجازی را می توان مرهون طراحی گرافیک حرفه ای و تخصصی آنها دانست.

طراحی شاپینگ بگ

شاپینگ بگ (Shopping Bag) یا ساک خرید، ساک پارچه ای، کاغذی یا نایلکس های پلاستیکی و نایلونی ابزاری برای راحتی جابه جا کردن کالاهای خریداری شده توسط مشتری می باشد.
به عبارت ساده تر چنانچه شما کالایی را می خواهید به فروش برسانید، باید برای حمل آن نیز راهکاری داشته باشید. لذا استفاده از شاپینگ بگ ها برای جلب رضایت مشتری و افزایش میزان فروش محصول الزامی می باشد.
بر همین اساس طراحی شاپینگ بگ نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است. شاپینگ بگ می تواند جدای از یک ساک ساده خرید یک ابزار خوب جهت معرفی محصولات و خدمات شما باشد و از آن به عنوان به ابزار تبلیغاتی استفاده نمود.

طراحی فولدر و کاورهای تبلیغاتی

فولدر یا کاور یا پوشه، ابزاری است که از طریق آن می توان دسته ای از اوراق و اسناد را به صورت منظم و ترتیب شده در کنار هم قرار داد و نگهداری نمود.
فولدرها در جنس ها و شکل های مختلفی ساخته و استفاده می گردد که رایج ترین آن فولدر های مقوایی با چاپ رنگی می باشد. این نوع از فولدر افزون بر جنبه محافظتی و بسته بندی برای اسناد و مدارک، به عنوان یک ابزار تبلیغاتی و اطلاع رسانی نیز بکار برده می شود لذا طراحی فولدر و کاورهای تبلیغاتی باید مورد دقت و توجه قرار گیرد.

طراحی گواهینامه، تندیس و لوح تقدیر

همان طور که از اسم آنها مشخص است گواهینامه، تندیس، لوح تقدیر و بسیاری دیگر از این نوع ابزارها، جهت تقدیر و تشکر در هر مجموعه یا سازمان ، در مناسبت خاص از قبیل جشن، گردهمایی، کنفرانس، مسابقات و … اهدا می گردد که قطعا می بایست طوری طراحی شده باشد که ضمن اینکه معرف آن سازمان یا مراسم می باشد، با شکوه خاص خود انگیزه و شوق را منتقل نماید.