برگزاری نمایشگاه‌ و همایش‌ها

نمایشگاه جایگاه و محلی است که در آن ارائه کنندگان و بازدیدکنندگان می‌توانند با معیارهای سازمان یافته و هماهنگ به داد و ستد کالاها، خدمات و اطلاعات بپردازند. نمایشگاه جایی است که عرضه‌کنندگان و بازدیدکنندگان با هم روبرو می‌شوند.
شرکت در نمایشگاه نوعی سرمایه گذاری بزرگ برای کسب و کار شما محسوب می شودش و مزایای زیاد آن می تواند هزینه ها را جبران کند.
بازاریابی چهره به چهره یکی از ابزارهای قدرتمند و موفق است و نمایشگاه تنها صحنه ایست که اجازه می دهد کسب و کارهای مختلف به صورت فردی به تعامل با مشتریان بالقوه بپردازند.
لذا برگزاری چنین فضایی با بالاترین میزان تاثیرگذاری و جذب بازدیدکننده و مخاطب قطعا، کاری تخصصی و تیمی حرفه ای را در اجرا و برگزاری نمایشگاه نیاز دارد.

همایش، سمینار و ایونت

گردهمایی هایی متشکل از متخصصین و افراد با تجربه که در آن ضمن طرح تازه های علمی، نتایج تحقیقات و پژوهش های انجام شده در موضوع علمی مشخص بصورت ارائه مقاله ، سخنرانی و پوستر برگزار می گردد. این وراسم ها دارای سخنرانان بوده و بصورت دوره ای برگزار می گردد.

در این مراسم ها اقدامات مختلفی اجرایی صورت می پذیرد. بخش های مثل اطلاع رسانی و تبلیغات مراسم و انجام فراخوان، رگزاری مراسم (تعیین محل و زمان)، دعوت از میهمانان، بخش های علمی( جمع آوری مقالات)، تعیین مجری و سخنران، پذیرایی، اهدا لوح سپاس و هدیه به مدعوین، تشریفات، فیلمبرداری، عکاسی و پوشش خبری مراسم، طراحی آرم ، پوستر و بروشور و خدمات چاپ کارت دعوت و پورستر و … که نیازمند برنامه ریزی و هماهنگی دقیق و حرفه ای می باشد.