پیش طرح غرفه های نمایشگاهی موسسه راهگشا

پیش طرح غرفه های نمایشگاهی موسسه راهگشا

غرفه سازی

حضور پررنگ در نمایشگاه های داخلی و خارجی مقوله بسیار مهمی برای شرکتها می باشد تا با غرفه سازی و تبدیل غرفه های خود به مکان خاص، بهترین تأثیرگذاری را برای معرفی محصولات و خدمات خود ایجاد نماید.

کانون تبلیغاتی نارستان با تجربه چندین ساله در امور نمایشگاهی و کارشناسان مجرب و متخصص افتخار دارد خدمات مناسب را با بالاترین کیفیت و در کوتاهترین زمان ارائه نماید.

ما برای شما یک تجربه ی به یاد ماندنی خلق می کنیم با برند شما و اهداف شما شروع می کنیم سپس به آن طراحی چشم گیر و ایده ی خلاقانه اضافه می کنیم تا به برندتان روح ببخشیم یا برند شما را زنده کنیم .

 

پیش طرح غرفه های نمایشگاهی موسسه راهگشا

گروه مشاوره و ایده پردازی نارستان با در اختیار داشتن مجموعه ای از افراد متخصص و فعال در واحدهای اداری و اجرایی و نیز استفاده از تکنــولــوژی های روز دنیــا  طراحی ابتدایی غرفه های نمایشگاهی موسسه راهگشا را بر عهده گرفت و پیش طرح غرفه دلخواه و مورد تایید کارفرما را طراحی و تحویل آن شرکت محترم نمود.

این مجموعه با ساختار قوی مهندسی، توان بالای مدیریت پروژه، تجهیزات و ماشین آلات به روز و.با تکیه بر تیم آموزش دیده قادربه ارایه خدمات با کیفیت و با بهایی مناسب در زمانی کوتاه و یکجا به مشتریان در سطح ملی و بین المللی می باشد.