ساخت غرفه های نمایشگاهی تله تک

ساخت غرفه های نمایشگاهی تله تک

غرفه سازی

غرفه سازی نمایشگاهی مهمترین و اساسی‌ترین بخش حضور شما در هر نمایشگاهی است و نمایانگر ذهنیت، برند، فعالیت و شخصیت کسب و کار شماست. غرفه سازی و فعالیت‌های صورت گرفته در آن است که برند و هویت شما را برای بازدیدکنندگان و دیگر شرکت‌کنندگان معرفی می‌کند.

 

ساخت غرفه های نمایشگاهی تله تک

کانون تبلیغاتی نارستان با تجربه چندین ساله در امور نمایشگاهی و کارشناسان مجرب و متخصص افتخار دارد خدمات مناسب را با بالاترین کیفیت و در کوتاهترین زمان ارائه نماید.

نارستان از طریق همکاری با نیروی انسانی جــوان و مستعد ونیز استفاده از تکنــولــوژی های روز دنیــا، حـول محور تخصص، تعهد و صداقت، بر غنای تـوانمندی خویـش در زمینه های تخصصی مرتبط به کـارفرمـایان خود  طراحی و ساخت غرفه های نمایشگاهی تله تک را بر عهده گرفت.

با  طراحی و تولید برند سازی تجاری و اداری و تبلیغاتی و طراحی و ساخت ویترین و استندهای نمایش محصول در کنار برنامه ریزی و ارایه راه حل های کارآمد و خلاق با توجه به بودجه و درخواست مشتری و با بهره گیری از طیف وسیعی از نوآوری های خلاقانه و مواد و مصالح به روز و تهیه امکانات لازم برای تهیه گرافیک اختصاصی، از حروف برچسبی ساده تا حروف و علائم برجسته و نوردار و پوسترهای چاپ دیجیتال در ابعاد بزرگ و نوردار، برای تکمیل کار غرفه ، غرفه دلخواه و مورد تایید کارفرما را طراحی و تحویل آن شرکت محترم نمود.

کانون تبلیغاتی نارستان با ارائه خدمات نمایشگاهی شامل طراحی غرفه و غرفه سازی و فلسفه ای مبتنی بر خدمات استثنایی در ارائه انواع طرح غرفه از شرکتهای معتبر و برگزیده در این صنعت شناخته می شود. این شرکت بـا هدف ارائه محصولات کم نظیر تاسیس و تـا امروز شرکتهای بــزرگ بسیـاری را در لیست مشتریان خود جای داده است.