ساخت غرفه های نمایشگاهی نارفوم کار

ساخت غرفه های نمایشگاهی نارفوم کار

غرفه سازی

کانون تبلیغاتی نارستان با تجربه چندین ساله در امور نمایشگاهی و غرفه سازی به همراه کارشناسان مجرب و متخصص افتخار دارد خدمات مناسب را با بالاترین کیفیت و در کوتاهترین زمان ارائه نماید.

گروه مشاوره و ایده پردازی نارستان با در اختیار داشتن مجموعه ای از افراد متخصص و فعال در واحدهای اداری و اجرایی، به منظور جلب رضایت مشتریان، همواره افزایش کیفیت و کاهش هزینه تمام شده را در سر لوحه امور و برنامه های خود قرار داده است.

 

ساخت غرفه های نمایشگاهی نارفوم کار

کانون تبلیغاتی نارستان با ارائه خدمات نمایشگاهی شامل طراحی غرفه و غرفه سازی و فلسفه ای مبتنی بر خدمات استثنایی در ارائه انواع طرح غرفه از شرکتهای معتبر و برگزیده در این صنعت شناخته می شود. این شرکت بـا هدف ارائه محصولات کم نظیر تاسیس و تـا امروز شرکتهای بــزرگ بسیـاری را در لیست مشتریان خود جای داده است.

نارستان از طریق همکاری با نیروی انسانی جــوان و مستعد ونیز استفاده از تکنــولــوژی های روز دنیــا  با  طراحی و تولید برند سازی تجاری و اداری و تبلیغاتی و طراحی و ساخت ویترین و استندهای نمایش محصول در کنار برنامه ریزی و ارایه راه حل های کارآمد و خلاق با توجه به بودجه و درخواست مشتری غرفه دلخواه و مورد تایید شرکت نار فوم کار  را طراحی و تحویل آن شرکت محترم نمود.

این مجموعه با بیش از 10 سال سابقه پر بار در زمینه طراحی، ساخت غرفه های نمایشگاهی، اجرای دکوراسیون داخلی و کلیه امور تبلیغاتی متناسب با شرایط و نیاز مشتری آماده خدمت رسانی می باشد.