طراحی فولدر و کاورهای تبلیغاتی دانشگاه آزاد اسلامی

اجاره بیلبورد تبلیغاتی، کمپین تبلیغات محیطی، چاپ و بسته بندی، تبلیغات صدا و سیما > طراحی فولدر و کاورهای تبلیغاتی دانشگاه آزاد اسلامی

طراحی فولدر و کاورهای تبلیغاتی دانشگاه آزاد اسلامی

کاور تبلیغاتی و فولدر

کاور تبلیغاتی و فولدر که نوعی پوشه نیز به حساب می آیند، یک اقلام کاربردی است که در جمع آوری اسناد و اوراق اداری باتوجه به اهمیت و اولویت های لازم مورد استفاده قرار می گیرد.

فولدرها را با توجه به پروسه تهیه و تولید می توان در دسته بسته بندی نیز به حساب آورد؛ لذا همانند طراحی و تولید بسته بندی در جنس هایی نظیر: فولدر مقوایی، فولدر یا پاکت پلاستیکی (پوشه دکمه دار)، فولدر چرمی و . . . تولید می شوند.

فولدر مقوایی به لحاظ سهولت تولید بیشتر مورد استقبال قرار می گیرد.

فولدرها باتوجه به ماهیت آن ها جایگاه های مختلفی جهت استفاده دارند؛ به عنوان مثال در برگزاری نمایشگاه، همایش و ایونت، سمینار، جلسات و کارگروه های آموزشی، معرفی برندینگ، فروش و بازاریابی کاربرد دارند؛ و حتی گاهی در کنار هدایای تبلیغاتی نیز عرضه می شوند.

توجه به این نکته که در طراحی فولدر از تصویر و متن زیادی استفاده نشود ضروری است؛ استفاده از لوگو یا یک شعار همراه با آدرس وب سایت کافی و ترجیحا با استفاده از خدماتی مانند قرار دادن روکش های سلفون مات یا سلفون براق و یا یووی کردن قسمت هایی از طرح و یا قالب و برش خاص به زیبایی و جلوه بصری آن ارزش دو چندانی القاء کنیم.

طراحی فولدر و کاورهای تبلیغاتی دانشگاه آزاد اسلامی

فولدر مقوایی به لحاظ سهولت در تولید بیشتر مورد استقبال قرار می گیرد؛ و در آن ها اوراقی نظیر:

کارت ویزیت،

سربرگ،

برگ یادداشت،

سی دی یا دی وی دی،

کاور،

پاکت نامه

و سایر اوراق اداری و مدارک لازم جای گیرد.