طراحی فولدر و کاورهای تبلیغاتی شرکت گرین

طراحی فولدر و کاورهای تبلیغاتی شرکت گرین

فولدر و کاورهای تبلیغاتی

فولدر و کاورهای تبلیغاتی که نوعی پوشه نیز به حساب می آیند، یک اقلام کاربردی است که در جمع آوری اسناد و اوراق اداری باتوجه به اهمیت و اولویت های لازم مورد استفاده قرار می گیرد.

فولدرها باتوجه به ماهیت آن ها جایگاه های مختلفی جهت استفاده دارند؛ به عنوان مثال در برگزاری نمایشگاه، همایش و ایونت، سمینار، جلسات و کارگروه های آموزشی، معرفی برندینگ، فروش و بازاریابی کاربرد دارند؛ و حتی گاهی در کنار هدایای تبلیغاتی نیز عرضه می شوند.

فولدرها را با توجه به پروسه تهیه و تولید می توان در دسته بسته بندی نیز به حساب آورد؛ لذا همانند طراحی و تولید بسته بندی در شکل ها و قالب های مختلف و همچنین جنس هایی نظیر: فولدر مقوایی، فولدر یا پاکت پلاستیکی (پوشه دکمه دار)، فولدر چرمی و . . . تولید می شوند.

فولدر مقوایی به لحاظ سهولت تولید بیشتر مورد استقبال قرار می گیرد؛ و معمولا طوری تولید می شوند که در آن ها حداقل اوراقی نظیر:

کارت ویزیت،

سربرگ،

برگ یادداشت،

سی دی یا دی وی دی،

کاور،

پاکت نامه

و سایر اوراق اداری و مدارک لازم به خوبی جای گیرد.

توجه به این نکته که در طراحی فولدر از تصویر و متن زیادی استفاده نشود ضروری است؛ استفاده از لوگو یا یک شعار همراه با آدرس وب سایت کافی و ترجیحا با استفاده از خدماتی مانند قرار دادن روکش های سلفون مات یا سلفون براق و یا یووی کردن قسمت هایی از طرح و یا قالب و برش خاص به زیبایی و جلوه بصری آن ارزش دو چندانی القاء کنیم.

طراحی فولدر و کاورهای تبلیغاتی شرکت گرینر