طراحی و چاپ تقویم رومیزی شرکت مازی نور

طراحی و چاپ تقویم رومیزی شرکت مازی نور

طراحی و چاپ تقویم رومیزی شرکت مازی نور

در کنار چاپ سنتی تقویم ها، برخی دیگر کاملا جدید و نوآورانه اند.

ممکن است تقویم ها در قالبهای متداول آن همچون تقویم رومیزی، تقویم رومیزی منشی، تقویم دیواری، تقویم کتابی و… یا به صورت یک اسباب بازی، ابزار، وسیله تزئینی یا حتی نوعی غذا و… تهیه و تولید شوند.

امروزه تقویم ها از قالب های رایج چاپی فراتر رفته و در انواع تقویم آنلاین و تقویم دیجیتال و… نیز طراحی و استفاده میشوند.

یکی از انواع تقویم هایی که میتواند افراد حقیقی و حقوقی را در انتقال پیام ها و اطلاعات مدنظر و در مسیر تحقق انواع هدف های آموزشی، تبلیغی، اطلاع رسانی و… یاری کند، بهره گیری از تقویم های مبتنی بر گرافیک اطلاع رسان است که به راحتی قادرند حجم بالایی از اطلاعات را در فضایی محدود و با امکان درک ساده به مخاطبان منتقل کنند.

تقویم متواند به حالات گوناگون تهیه و طراحی شود ولی به استثنا موارد فانتزی یا خلاقانه، تقویم به سه حالت عمده طراحی و ارائه میشود: تقویم رومیزی، تقویم دیواری و تقویم کتابی.

تقویم رومیزی : تقویم های رومیزی به صورت تقویم رومیزی تکبرگ، تقویم رومیزی چهاربرگ و تقویم رومیزی دوازده برگ طراحی می شوند. ابعاد تقویم رومیزی معمولا حدود قطع A5 انتخاب می شود اگرچه ممکن این ابعاد به قطع مربع یا مستطیل یا ابعاد آزاد دیگر تغییر یابد.

کانون تبلیغاتی نارستان کار طراحی و چاپ تقویم های رومیزی شرکت مازی نور را بر عهده گرفته و کار جذاب و بی نظیری را با توجه به سلایق آن مجموعه محترم تحویل نمود.