برگزاری مراسم افتتاحیه مرکز تعویض پلاک خلیج فارس

برگزاری مراسم افتتاحیه مرکز تعویض پلاک خلیج فارس

برگزاری همایش

ایونت مارکتینگ یا بازاریابی رویداد جهت ارائه یا ارتقای محصول، خدمات، سازمان جهت افزایش مشارکت با افراد برگزار می‌شوند. برگزاری رویدادها یا همان ایونت‌ها می‌توانند به صورت آنلاین یا آفلاین باشند.  همچنین ایونت مارکتینگ می‌تواند به صورت اسپانسرینگ یا میزبانی یک رویداد نیز اتفاق بیفتد. ایونت مارکتینگ و ارتقا از این طریق به صورت‌های مستقیم و غیر مستقیم قابل انجام هستند.

برگزاری همایش ها و نشست های علمی و آموزشی در رشد و اعتلای فرهنگ جامعه نقشی بی بدیل دارند.همایش میتواند بنیادی , کاربردی و یا توسعه ای باشد.شکل همایش میتواند بصورت سمینار ,   کنگره  و یا گفتمان میزگرد باشد .

همچنین اعتبارات لازم برای همایش و موسسات تامین کننده آن باید پیش بینی بشود. تاریخ و زمان برگزاری همایش,  سوابق ونتایج حاصل از همایش های قبلی با موضوع مرتبط ,  اهداف همایش و کاربردهای آن و موارد دیگر باید از طریق رسانه ها و اعلان های تبلیغاتی به اطلاع علاقمندان و شرکت کنندگان در همایش برسد.

 

برگزاری مراسم افتتاحیه مرکز تعویض پلاک خلیج فارس

کانون تبلیغاتی نارستان  با داشتن یک دهه سابقه در برگزاری همایش ، سمینار ، کنگره و کنفرانس دولتی و خصوصی با همکاری یک تیم فنی حرفه ای و تدارکاتی همچون طراحی دعوتنامه ، بروشور ، پوستر و کاتالوگ ، اسکان مهمان ها ، زیبا سازی سالن همایش ،عکسبرداری و فیلمبرداری ،خدمات پذیرایی از مهمان ها ، انجام تشریفات اهدای لوح و تندیس  مراسم افتتاحیه مرکز تعویض پلاک خلیج فارس را در دست گرفته و توانست رضایت حداکثری مشتری خود را به دست آورد.

بی شک با تلاش همکاران ما و همراهی شما عزیزان در این زمینه موفق و بدون نقص عمل خواهیم کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر، انجام مشاوره‌های لازم و عقد قرارداد با ما تماس بگیرید تا راهنمای شما باشیم.