برگزاری مراسم افتتاحیه مرکز تعویض پلاک الغدیر

برگزاری مراسم افتتاحیه مرکز تعویض پلاک الغدیر

برگزاری همایش

بازاریابی رویدادی عبارت است از راهکاری تبلیغاتی که شامل ارتباط چهره به چهره بین شرکت ها و مشتریانشان در برگزاری همایش گردهمایی های خاصی همانند کنسرت ها،نمایشگاه های فصلی کالا و خدمات و یا مسابقات ورزشی می شود.

برگزاری رویداد، راه هوشمندانه‌ای برای جذب مشتری جدید و تشکر از مشتری‌های قبلی است. این نکات به شما کمک می‌کنند که راحت‌تر به هدف خود برسید.

بر خلاف تبلیغاتی که یک پیام همگانی از طریق تلویزیون، رادیو و یا تابلوی اعلانات برای میلیون ها مصرف کننده پخش می شود، بازاریابی رویدادی افراد یا گروه های خاصی را به هنگام تجمع مورد هدف قرار می دهد تا شاید بتواند تأثیرات کیفی بر افراد بگذارد.

برگزاری همایش ها و نشست های علمی و آموزشی در رشد و اعتلای فرهنگ جامعه نقشی بی بدیل دارند.همایش میتواند بنیادی , کاربردی و یا توسعه ای باشد.شکل همایش میتواند بصورت سمینار ,   کنگره  و یا گفتمان میزگرد باشد .

 

برگزاری مراسم افتتاحیه مرکز تعویض پلاک الغدیر

یکی از تخصص های کانون تبلیغاتی نارستان، برگزاری همایش و سمینارهای تخصصی است.

کانون تبلیغاتی نارستان  با همکاری یک تیم فنی حرفه ای و تدارکاتی همچون طراحی دعوتنامه ، بروشور ، پوستر و کاتالوگ ، اسکان مهمان ها ، زیبا سازی سالن همایش ،عکسبرداری و فیلمبرداری ،خدمات پذیرایی از مهمان ها ، انجام تشریفات اهدای لوح و تندیس  مراسم افتتاحیه مرکز تعویض پلاک الغدیر را در دست گرفته و توانست رضایت حداکثری مشتری خود را به دست آورد.

کانون نارستان با دارا بودن کادری حرفه ای و مجرب آماده ارائه خدمات متنوع علی الخصوص در زمینه برگزاری همایش ها به سازمانهای مطرح دولتی و خصوصی بوده و  می توانید با خیال آسوده  کار را به ما سپرده و شما تنها به بر روی محتوای علمی همایش و یا سمینارتان تمرکز کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر، انجام مشاوره‌های لازم و عقد قرارداد با ما تماس بگیرید تا راهنمای شما باشیم.