برگزاری مراسم افتتاحیه مرکز تعویض پلاک باقرشهر

برگزاری مراسم افتتاحیه مرکز تعویض پلاک باقرشهر

برگزاری همایش

برگزاری همایش و رویداد، راه هوشمندانه‌ای برای جذب مشتری جدید و تشکر از مشتری‌های قبلی است. این نکات به شما کمک می‌کنند که راحت‌تر به هدف خود برسید.

یک استراتژی بازاریابی رویدادی موفق، علاوه بر ارائه اطلاعات در مورد محصول یا خدمت، اعتبارش را نیز به شرکت کنندگان نشان می دهد. یک برگ تخفیف، نمونه مجانی و مسابقه ای مفرح می تواند این احساس را به مشتریان منتقل کند که دارند سود می برند و تنها در یک اقدام بازاریابی تجاری شرکت نمی کنند.

بر خلاف تبلیغاتی که یک پیام همگانی از طریق تلویزیون، رادیو و یا تابلوی اعلانات برای میلیون ها مصرف کننده پخش می شود، بازاریابی رویدادی افراد یا گروه های خاصی را به هنگام تجمع مورد هدف قرار می دهد تا شاید بتواند تأثیرات کیفی بر افراد بگذارد.

همچنین اعتبارات لازم برای همایش و موسسات تامین کننده آن باید پیش بینی بشود.

تاریخ و زمان برگزاری همایش,  سوابق ونتایج حاصل از همایش های قبلی با موضوع مرتبط ,  اهداف همایش و کاربردهای آن ,  عنوان همایش  ,  حوزه فعالیت های همایش و اعضای آن و نام و مسئول دبیر برگزاری همایش باید از طریق رسانه ها و اعلان های تبلیغاتی به اطلاع علاقمندان و شرکت کنندگان در همایش برسد.

 

برگزاری مراسم افتتاحیه مرکز تعویض پلاک باقرشهر

کانون تبلیغاتی نارستان  با داشتن یک دهه سابقه در برگزاری همایش ، سمینار ، کنگره و کنفرانس دولتی و خصوصی با همکاری یک تیم فنی حرفه ای و تدارکاتی مراسم افتتاحیه مرکز تعویض پلاک باقرشهر را در دست گرفته و توانست رضایت حداکثری مشتری خود را به دست آورد.

کانون نارستان با دارا بودن کادری حرفه ای و مجرب آماده ارائه خدمات متنوع علی الخصوص در زمینه برگزاری همایش ها به سازمانهای مطرح دولتی و خصوصی بوده و  می توانید با خیال آسوده  کار را به ما سپرده و شما تنها بر روی محتوای علمی همایش و یا سمینارتان تمرکز کنید.

بی شک با تلاش همکاران ما و همراهی شما عزیزان در این زمینه موفق و بدون نقص عمل خواهیم کرد.