مجری کمپین تبلیغات محیطی بانک قوامین با موضوع جی بی کارت بر روی بیش از 450 دستگاه تابلوی تبلیغاتی در سطح جاده های کشور

اجاره بیلبورد تبلیغاتی، کمپین تبلیغات محیطی، چاپ و بسته بندی، تبلیغات صدا و سیما > مجری کمپین تبلیغات محیطی بانک قوامین با موضوع جی بی کارت بر روی بیش از 450 دستگاه تابلوی تبلیغاتی در سطح جاده های کشور

مجری کمپین تبلیغات محیطی بانک قوامین با موضوع جی بی کارت بر روی بیش از 450 دستگاه تابلوی تبلیغاتی در سطح جاده های کشور

تبلیغات محیطی

تبلیغات محیطی به این دلیل که قابلیت دریافت فهم موضوع را برای مخاطبان زیادی دارند، این امکان را فراهم می ‌کنند که پیام تبلیغاتی بیشتر از یک بار، توجه تعداد بسیاری از مخاطبان را جلب کند.

کانون تبلیغاتی نارستان  بخش عمده ­ای از ظرفیت خود را به تبلیغات محیطی اختصاص داده است. برنامه ­ریزی رسانه، مانیتورینگ،  طراحی خلاقانه و اجرای تبلیغات محیطی از جمله خدمات ما برای مشتریان در این بخش می ­باشد.

 

تبلیغات محیطی بانک قوامین

نارستان به عنوان یکی از پیشگامان عرصه‌ی تبلیغات محیطی ،  با بهره ‌گیری از نیروهای متخصص، کارآزموده و خوش‌ذوق و با در دست داشتن  مجموعه فوق ‌العاده‌ای از رسانه ‌های محیطی در چندین کلان ‌شهر ایران و ایجاد کمپین ‌های تبلیغاتی متناسب با اهداف و با در نظرگرفتن نیازهای مردم در جامعه ­ی امروز تبلیغات محیطی بانک قوامین را در دست گرفت.

با توجه به انتخاب نوع ابزار برای انتقال مفهوم پیام به ذهن مخاطب ، طراحی چشمگیر، ساده و در عین حال خلاقانه به همراه  تصویر و متن مناسب و حرفه­ ای حاوی یک شعار مجذوب کننده و گیرا بر روی سازه­ های متحرک و سه بعدی همراه با نورپردازی های زیبا در شب که جذابیت بهره گیری از تبلیغات محیطی را برای صاحبان برند دو چندان می­ کند تبلیغات محیطی بانک قوامین را انجام داده و توانست بسیار موثر و ماندگار عمل کند.

همکاران متخصص ما در این بخش آمادگی دارند تا با ارائه ­ی تجربیات خود در قالب مشاوره و برنامه ریزی تبلیغات  از هدر رفتن سرمایه ­ی شما جلوگیری کرده و با تدوین برنامه ­ای جامع شما را در مسیر معرفی هر چه بهتر کالا و خدمات خود همراهی کنند و امکان بهتر و بیشتر دیده شدن برند شما را فراهم سازند.