چاپ بسته بندی محصولات شرکت کیش چوب

چاپ بسته بندی محصولات شرکت کیش چوب

چاپ بسته بندی ساک دستی (شاپینگ بگ)

چاپ بسته بندی شاپینگ بگ و ساک دستی :

یکی از شیوه های تبلیغاتی ارزان و تاثیر گذار، طراحی شاپینگ بگ و ساک دستی می باشد و علاوه بر اینکه به عنوان یک ابزار بسته بندی مورد استفاده قرار می گیرد در کنار سایر هدایای تبلیغاتی می توان از آن استفاده کرد. ساک دستی یک تبلیغات خلاقانه و ارزان به حساب می آید که با اقدام به تولید این محصول شما با یک تبلیغ ساده می توانید از چند نظر خدمات خود را به جامعه هدف معرفی نمایید؛ به عنوان مثال: برای بسته بندی محصولات خود، برای پکیج کردن هدایای تبلیغاتی خود و یا حتی می توانید با ارائه آن به متصدیان سایر مشاغل هم آن را هدیه تبلیغاتی انگاشت و هم دست به دست تبلیغ برند خود را در سطح گسترده ای از جامعه انتقال دهید.

چاپ بسته بندی محصولات شرکت کیش چوب

انواع چاپ بسته بندی شاپینگ بگ و ساک دستی :

در طراحی و تولید ساک دستی با توجه به جنس بدنه می توان انواع ساک دستی کاغذی، ساک دستی مقوایی، ساک دستی گلاسه، ساک دستی کرافت، ساک دستی پارچه ای، ساک دستی دلیوری (مخصوص تحویل یکسری از اقلام سایت های فروش آنلاین و یا مشابه)، ساک دستی هدایای تبلیغاتی که به صورت سفارشی و انحصاری مورد استفاده قرار می گیرند را به تولید رساند.

چاپ مورد استفاده در تولید ساک های دستی یا شاپینگ بگ معمولا افست می باشد؛ قابل ذکر است که چاپ هایی نظیر چاپ سیک، طلاکوب و یا نقره کوب، چاپ برجسته هم در مورد استفاده قرار می گیرد.

در کنار سایر خدماتی جانبی چاپی در طراحی شاپینگ بگ و ساک دستی خدماتی نظیر روکش سلفون مات، سلون براق، یووی و . . . هم مورد استقبال برخی مشتریان قرار می گیرد.