عکاسی صنعتی

عکاسی صنعتی

عکاسی صنعتی شاخه ای از عکاسی است که وظیفه آن به نمایش گذاردن دقیق کامل و باکیفیت محصول می‌باشد. در این شاخه از عکاسی ، عکاس با استفاده از تجهیزات مناسب و انتخاب نورهای دقیق و کامل تلاش می کند تا حد امکان تصویری با کیفیت و دقیق از کالا ثبت کند که در آن تمامی خصوصیات ظاهری کالا دیده شود.

تیم عکاسی نارستان بعد از  مشاوره و نیاز های کارفرما و تجزیه تحلیل مکان یا سوژه های عکاسی و با استفاده از تجهیزات مدرن  عکاسی و فیلمبرداری صنعتی نظیر هلی شات و  دوربین های فیلمبرداری حرفه ای و ایجاد جلوه‌های بصری شگفت انگیز، ایده‌های خلاقانه، چیدمان مناسب و نور پردازی زیبا و انتخاب نورهای دقیق و کامل تلاش کردیم  تا حد امکان تصویری با کیفیت و دقیق از کالا ثبت کرده که در آن تمامی خصوصیات ظاهری کالا به نمایش گذارده شود.

بعد از اتمام پروژه، کارفرما از میان تصاویر گرفته شده چندین عکس صنعتی را انتخاب و پس از  ویرایش ، آماده سازی و  مونتاژ به تاییدیه  کارفرما رسیده و پروژه به اتمام رسید.

تیم عکاسی نارستان  با کادری مجرب و با تجربه و تجهیزات حرفه ای  توانسته  به راحتی در عکسهای تبلیغاتی خود با عکاسان برتر داخلی و خارجی رقابت کرده و مفتخر است از محصولات شما بهترین عکسها را گرفته و با  رعایت دقیق اصول عکاسی ، سایه ها ، زوایا ، انعکاس نور و غیره آنها را آنگونه که هستند و حتی بهتر در معرض دید دیگران قرار دهد.