طراحی و اکران بیلبورد تبلیغاتی همایش صنعت خودرو ایران

اجاره بیلبورد تبلیغاتی، کمپین تبلیغات محیطی، چاپ و بسته بندی، تبلیغات صدا و سیما > طراحی و اکران بیلبورد تبلیغاتی همایش صنعت خودرو ایران

طراحی و اکران بیلبورد تبلیغاتی همایش صنعت خودرو ایران

تبلیغات محیطی

با توجه به رشد شهرنشینی ، همه روزه  مردم زمان زیادی را بیرون از خانه می­ گذرانند و در معرض رسانه ­های گوناگون قرار دارند. این نوع تبلیغات یکی از قدیمی­ ترین و متداول ­ترین شیوه­ های تبلیغات در دنیا بوده که با تکیه بر مولفه مکان و مخاطبین مشخص می­ تواند به دنبال تاثیرگذاری و تحقق خواسته ­های برند باشد.

ماهیت این رسانه به گونه­ ای است که باید بتواند ظرف چند ثانیه نظر مخاطب را به خود جلب کند و تاثیری ماندگار بر ذهن مشتری بگذارد به طوری که حتی بعد از اینکه بیننده از محل دور شد، همچنان به تبلیغ و موضوع آن فکر کند.

کانون تبلیغاتی نارستان  بخش عمده ­ای از ظرفیت خود را به تبلیغات محیطی اختصاص داده است. برنامه ­ریزی رسانه، مانیتورینگ،  طراحی خلاقانه و اجرای تبلیغات محیطی از جمله خدمات ما برای مشتریان در این بخش می ­باشد.

 

تبلیغات محیطی همایش صنعت خودرو ایران

نارستان به عنوان یکی از پیشگامان عرصه‌ی تبلیغات محیطی ،  با بهره ‌گیری از نیروهای متخصص، کارآزموده و خوش‌ذوق و با در دست داشتن  مجموعه فوق ‌العاده‌ای از رسانه ‌های محیطی در چندین کلان ‌شهر ایران و ایجاد کمپین ‌های تبلیغاتی متناسب با اهداف و با در نظرگرفتن نیازهای مردم در جامعه ­ی امروز تبلیغات محیطی همایش صنعت خودرو ایران را در دست گرفت.

با توجه به انتخاب نوع ابزار برای انتقال مفهوم پیام به ذهن مخاطب ، طراحی چشمگیر، ساده و در عین حال خلاقانه به همراه  تصویر و متن مناسب و حرفه­ ای حاوی یک شعار مجذوب کننده و گیرا بر روی سازه­ های متحرک و سه بعدی همراه با نورپردازی های زیبا در شب که جذابیت بهره گیری از تبلیغات محیطی را برای صاحبان برند دو چندان می­ کند تبلیغات محیطی همایش صنعت خودرو ایران را انجام داده و توانست بسیار موثر و ماندگار عمل کند.

همکاران متخصص ما در این بخش آمادگی دارند تا با ارائه ­ی تجربیات خود در قالب مشاوره و برنامه ریزی تبلیغات  از هدر رفتن سرمایه ­ی شما جلوگیری کرده و با تدوین برنامه ­ای جامع شما را در مسیر معرفی هر چه بهتر کالا و خدمات خود همراهی کنند و امکان بهتر و بیشتر دیده شدن برند شما را فراهم سازند.