طراحی لوگو گروه سرمایه گذاری بنیان غدیر ایرانیان

طراحی لوگو گروه سرمایه گذاری بنیان غدیر ایرانیان

طراحی لوگو 

لوگو نوعی نماد،نشانه یا آرم است که توسط سازمان ها و شرکت های تجاری یا حتی توسط افراد جهت ترویج شناخت عمومی استفاده میشود. لوگو ابزاری برای ساخت هویت به عنوان بخشی از برند یا نام تجاری یک سازمان میباشد. همچنین ابزاری برای ایجاد افکار و احساسات مطلوب درباره این سازمانها است.

عنصر کلیدی برای داشتن یک لوگوی ایده آل سفارشی بودن آن است. سفارشی بودن به معنای واقعی کلمه یعنی آنچه مخاطب در ذهن خود دارد و طراح آن را می پروراند و به تصویر می کشد.

کانون تبلیغاتی نارستان  یک شرکت مورد اعتماد برای سازمان ها و کسب و کارهایی است که خواستار حضور فعال در فضای تبلیغات و آماده همکاری با یک مجموعه موفق و کاردان هستند. تیم گرافیک نارستان نمونه های حرفه ای و بسیار جذاب لوگو را طراحی کرده که برای معرفی کسب و کار و برجسته کردن برند مشتریان بسیار سودمند بوده است .

ما اطمینان حاصل می کنیم که استراتژی های مورد استفاده برای مشتریان، رقابتی و مناسب نیازهای مختلف و خاص آن ها باشد.

 

طراحی لوگو گروه سرمایه گذاری بنیان غدیر ایرانیان

لوگو گروه سرمایه گذاری بنیان غدیر ایرانیان یک لوگو تایپ است.

مشابه با لوگوهای حروفی، یک لوگو تایپ لوگوی مبتنی بر فونت است که تنها بر روی نام تجاری تمرکز دارد. ویزا و کوکاکولا در نظر بگیرید. لوگو تایپ زمانیکه یک شرکت نامی متفاوت و جذاب دارد بسیار کارساز و ثمربخش هستند.

اگر نام تجاری شما طولانی است از لوگهای حروفی استفاده کنید. استفاده از حروف آغازی شرکتتان در ساده تر کردن طرحتان به شما کمک کرده و در این صورت مشتریان زمان کوتاه تری را در به یادآوری شرکت شما و لوگوی آن صرف خواهند کرد.

در صورتیکه که یک شرکت نوپا هستید و لازم است که نامتان در جهان بیرون شنیده ودیده شود، لوگو تایپ انتخابی به جا و مناسب است.

در صورتیکه یک نام تجاری متفاوت و جذاب دارید که در ذهن مشتری تاثیر میگذارد لوگو تایپ گزینه خوبی است. داشتن یک فونت عالی و به خوبی طراحی شده میتواند برند شما را در ذهن مخاطب تثبیت نماید.

به یاد داشته باشید که در هنگام خلق لوگوهای حروفی و کلمه ای باید دقت زیادی را خرج دهید. نام تجاری شما تنها در یک فونت به سختی خواهد توانست نکات دقیق و ظریف برندتان را به تصویر بکشد. بنابراین اطمینان حاصل کنید که فرد حرفه ای برای انجام این کار دارید که به تمام نکات توجه خواهد کرد.