طراحی لوگو و کاراکتر فست فود کرون

طراحی لوگو و کاراکتر فست فود کرون

طراحی لوگو و کارکتر

در طراحی لوگو و کارکتر به این نکته باید توجه داشت که سبک و متد طراحی وابسته به زمان خاصی نباشد به بیان دیگر با گذشت زمان طرح قدیمی نشود و همان تاثیرگذاری روز اول را در مخاطبین داشته باشد.

در واقع این لوگو و نشان شماست که می گوید شما چه کسی هستید، حرفه و فعالیت شما چیست، و یا اینکه چرا بقیه باید شما را برای رفع نیازهای خود انتخاب کنند.

یک کارآفرین در فرآیند هویت بخشی به کسب و کار خود و معرفی کالا و خدمات اولین مولفه ای که باید به آن توجه کند تا باعث شناخت محصول و معرفی خدمات وی در عرصه رقابت و بازار شود نشان تجاری و علامت انحصاری او می باشد، این امر کمک به برندینگ سازی اصولی شما می کند که با توجه به نوع استفاده و کاربرد آن به دو گروه تایپوگرافی و آرام یا لوگو تقسیم می شود.

طراحی لوگو و کاراکتر فست فود کرون

لوگو فست فود کرون یک لوگو تایپ  و کاراکتر شرکت راشل یک لوگوی تصویری است.

یک لوگوی تصویری طرحی مبتنی بر گرافیک است.

این لوگو احتمالا تصویری است که زمانیکه به آن لوگو فکر میکنید به ذهن می آید.

مهمترین مساله هنگام تصمیم گیری در مورد یگ لوگوی تصویری این است که چه تصویری را انتخاب نماییم چراکه چیزیست که با کل موجودیت شرکت شما همراه خواهد بود.

باید درمورد مفهوم و دلالت های گسترده تر تصویری که انتخاب میکنید به خوبی فکر کنید.

آیا میخواهید شور و هیجان برانگیزید؟ مانند آنچه که بنیاد جهانی حیات وحش با انتشار تصاویر از یک پاندا به عنوان یک گونه در معرض خطر انجام داد.

لوگو تایپ یا نشانه نوشتاری، اغلب نام خاصی برای یک شرکت، مجموعه یا کالا و گاهی تنها یک نوشته حتی فاقد معنی است که با طراحی خاص و متفاوت ارائه نشده تا به اذهان بنشیند.