طراحی لوگو وب سایت توپ و تور

طراحی لوگو وب سایت توپ و تور

طراحی لوگو وب سایت

طراحی لوگو وب سایت با توجه به نوع استفاده و کاربرد آن به دو گروه تایپوگرافی و نشان، آرام یا لوگو تقسیم می شود.

در واقع این لوگو و نشان شماست که می گوید شما چه کسی هستید، حرفه و فعالیت شما چیست، و یا اینکه چرا بقیه باید شما را برای رفع نیازهای خود انتخاب کنند.

یک کارآفرین در فرآیند هویت بخشی به کسب و کار خود و معرفی کالا و خدمات اولین مولفه ای که باید به آن توجه کند تا باعث شناخت محصول و معرفی خدمات وی در عرصه رقابت و بازار شود نشان تجاری و علامت انحصاری او می باشد، این امر کمک به برندینگ سازی حرفه ای شما می کند.

با توجه به نوع استفاده و کاربرد به دو گروه تایپوگرافی و نشان، آرام یا لوگو تقسیم می شود.

طراحی لوگو وب سایت توپ و تور

در طراحی لوگو به این نکته باید توجه داشت که سبک و متد طراحی وابسته به زمان خاصی نباشد به بیان دیگر با گذشت زمان طرح قدیمی نشود و همان تاثیرگذاری روز اول را در مخاطبین داشته باشد.

لوگوی وب سایت توپ و تور یک لوگو ترکیبی می باشد که متشکل از لوگوهای حروفی و لوگوهای انتزاعی می باشد.

همانگونه که از اسمش پیداست، یک لوگوی ترکیبی متشکل از ترکیبی از لوگوهای حروفی یا کلمه ای، لوگوی تصویری، لوگوی انتزاعی ویا کاراکتری است.

تصویر و نوشته میتوانند کنار یکدیگر یا در بالا و پایین یکدیگر قرار گرفته و یا در یکدیگر ادغام شوند تا تصویری را شکل دهند. برخی از لوگوهای ترکیبی مشهور دوریتوس، برگر کینگ و لاکوست است.

از انجاییکه یک نام با تصویر همراه است، لوگوی ترکیبی انتخابی چند جانبه میباشد که در آن نوشته با تصویر و یا با Mascot همراه میشود تا به برند شما قدرت بیشتری بدهد.

با یک لوگوی ترکیبی مردم با نام و تصویر شما به طور یکجا ارتباط برقرار میکنند.

همچنین از آنجاییکه یک نماد و نوشته بایکدیگر یک تصویر مجزا را ایجاد میکنند، معمولا تبدیل این لوگوها به یک علامت تجاری آسانتر از یک لوگوی تصویری تنها است.