طراحی لوگو مجموعه ورزشی شهدای دزاشیب

طراحی لوگو مجموعه ورزشی شهدای دزاشیب

طراحی لوگو

امروزه هر برند موفقی یک لوگوی منحصربفرد و جذاب دارد که با یک بار دیدن دیگر فراموش نمی شود.

لوگو نوعی نماد،نشانه یا آرم است که توسط سازمان ها و شرکت های تجاری یا حتی توسط افراد جهت ترویج شناخت عمومی استفاده میشود.

لوگو ابزاری برای ساخت هویت به عنوان بخشی از برند یا نام تجاری یک سازمان میباشد. همچنین ابزاری برای ایجاد افکار و احساسات مطلوب درباره این سازمانها است.

ماندگاری لوگو و آرم های تجاری به عوامل مختلفی از جمله سادگی ، خلاقانه بودن ، داشتن ارتباط مفهومی و ظاهری با شرکت و اهداف آن ، رنگ بندی مناسب و … میباشد .

ولی همه ی این ها زمانی معنی پیدا میکند که لوگو براساس سفارش شما طراحی شود نه با کپی برداری از روی کلیشه جات و تغییر دادن جزیی طرح های دیگران.

عنصر کلیدی برای داشتن یک لوگوی ایده آل سفارشی بودن آن است.

سفارشی بودن به معنای واقعی کلمه یعنی آنچه مخاطب در ذهن خود دارد و طراح آن را می پروراند و به تصویر می کشد.

ولی مشکل اینجاست که در اکثر موارد کلمات در بیان خواسته ها و توصیفات ذهنی ناتوانند و مشتری نمی تواند لوگویی که در ذهنش است را به طراح منتقل کند.

ما این فرآیند را به صورت مراحلی تدارک دیده ایم که مشتری حین سفارش لوگو با طی آن ها به آسانی خواسته ی خود را به طراح منتقل می کند.

 

طراحی لوگو مجموعه ورزشی شهدای دزاشیب

لوگو مجموعه ورزشی شهدای دزاشیب یک لوگوی ترکیبی است . همانگونه که از اسمش پیداست، یک لوگوی ترکیبی متشکل از ترکیبی از لوگوهای حروفی یا کلمه ای، لوگوی تصویری، لوگوی انتزاعی ویا کاراکتری است.

تصویر و نوشته میتوانند کنار یکدیگر یا در بالا و پایین یکدیگر قرار گرفته و یا در یکدیگر ادغام شوند تا تصویری را شکل دهند.

از انجاییکه یک نام با تصویر همراه است، لوگوی ترکیبی انتخابی چند جانبه میباشد که در آن نوشته با تصویر همراه میشود تا به برند شما قدرت بیشتری بدهد.

با یک لوگوی ترکیبی مردم با نام و تصویر شما به طور یکجا ارتباط برقرار میکنند.

کانون تبلیغاتی نارستان  یک شرکت مورد اعتماد برای سازمان ها و کسب و کارهایی است که خواستار حضور فعال در فضای تبلیغات و آماده همکاری با یک مجموعه موفق و کاردان هستند.

تیم گرافیک نارستان نمونه های حرفه ای و بسیار جذاب لوگو را طراحی کرده که برای معرفی کسب و کار و برجسته کردن برند مشتریان بسیار سودمند بوده است .

ما اطمینان حاصل می کنیم که استراتژی های مورد استفاده برای مشتریان، رقابتی و مناسب نیازهای مختلف و خاص آن ها باشد.