طراحی لوگو شرکت طرح و توسعه بنیان غدیر مهرگان

طراحی لوگو شرکت طرح و توسعه بنیان غدیر مهرگان

طراحی لوگو

امروزه هر برند موفقی یک لوگوی منحصربفرد و جذاب دارد که با یک بار دیدن دیگر فراموش نمی شود.

ماندگاری لوگو و آرم های تجاری به عوامل مختلفی از جمله سادگی ، خلاقانه بودن ، داشتن ارتباط مفهومی و ظاهری با شرکت و اهداف آن ، رنگ بندی مناسب و … میباشد .

ولی همه ی این ها زمانی معنی پیدا میکند که لوگو براساس سفارش شما طراحی شود نه با کپی برداری از روی کلیشه جات و تغییر دادن جزیی طرح های دیگران.

کانون تبلیغاتی نارستان  یک شرکت مورد اعتماد برای سازمان ها و کسب و کارهایی است که خواستار حضور فعال در فضای تبلیغات و آماده همکاری با یک مجموعه موفق و کاردان هستند. تیم گرافیک نارستان نمونه های حرفه ای و بسیار جذاب لوگو را طراحی کرده که برای معرفی کسب و کار و برجسته کردن برند مشتریان بسیار سودمند بوده است .

ما اطمینان حاصل می کنیم که استراتژی های مورد استفاده برای مشتریان، رقابتی و مناسب نیازهای مختلف و خاص آن ها باشد.

 

طراحی لوگو شرکت طرح و توسعه بنیان غدیر مهرگان

لوگو شرکت طرح و توسعه بنیان غدیر مهرگان یک  لوگو تایپ است.

اگر نام تجاری شما طولانی است از لوگهای حروفی استفاده کنید. استفاده از حروف آغازی شرکتتان در ساده تر کردن طرحتان به شما کمک کرده و در این صورت مشتریان زمان کوتاه تری را در به یادآوری شرکت شما و لوگوی آن صرف خواهند کرد.

در صورتیکه که یک شرکت نوپا هستید و لازم است که نامتان در جهان بیرون شنیده ودیده شود، لوگو تایپ انتخابی به جا و مناسب است. فقط باید مطمعن باشید که نام شرکتتان به اندازه کافی کوتاه است تا بتواند از مزایای این طرح برخوردار شود. نامی که خیلی طولانی باشد بی نظم و درهم ریخته به نظر خواهد آمد.

در صورتیکه یک نام تجاری متفاوت و جذاب دارید که در ذهن مشتری تاثیر میگذارد لوگو تایپ گزینه خوبی است. داشتن یک فونت عالی و به خوبی طراحی شده میتواند برند شما را در ذهن مخاطب تثبیت نماید.

به یاد داشته باشید که در هنگام خلق لوگوهای حروفی و کلمه ای باید دقت زیادی را خرج دهید. نام تجاری شما تنها در یک فونت به سختی خواهد توانست نکات دقیق و ظریف برندتان را به تصویر بکشد. بنابراین اطمینان حاصل کنید که فرد حرفه ای برای انجام این کار دارید که به تمام نکات توجه خواهد کرد.