طراحی لوگو تخت جمشید ایرانیان

طراحی لوگو تخت جمشید ایرانیان

طراحی لوگو

یک کارآفرین در فرآیند هویت بخشی به کسب و کار خود اولین مولفه ای که باید به آن توجه کند تا باعث شناخت محصول و معرفی خدمات وی در عرصه رقابت و بازار طراحی لوگو یا همان نشان تجاری و علامت انحصاری او می باشد.

این امر کمک به برندینگ سازی اصولی شما می کند؛ در واقع این لوگو و نشان شماست که می گوید شما چه کسی هستید، حرفه و فعالیت شما چیست، و یا اینکه چرا بقیه باید شما را برای رفع نیازهای خود انتخاب کنند.

در طراحی لوگو به این نکته باید توجه داشت که سبک و متد طراحی وابسته به زمان خاصی نباشد به بیان دیگر با گذشت زمان طرح قدیمی نشود و همان تاثیرگذاری روز اول را در مخاطبین داشته باشد.

طراحی لوگو تخت جمشید ایرانیان

با توجه به نوع استفاده و کاربرد آن به دو گروه تایپوگرافی و نشان، آرام یا لوگو تقسیم می شود.

کانون تبلیغاتی نارستان  یک شرکت مورد اعتماد برای سازمان ها و کسب و کارهایی است که خواستار حضور فعال در فضای تبلیغات و آماده همکاری با یک مجموعه موفق و کاردان هستند. تیم گرافیک نارستان نمونه های حرفه ای و بسیار جذاب لوگو را طراحی کرده که برای معرفی کسب و کار و برجسته کردن برند مشتریان بسیار سودمند بوده است .

لوگو تخت جمشید ایرانیان با متد لوگو تایپ طراحی شده است.

مشابه با لوگوهای حروفی، یک لوگو تایپ لوگوی مبتنی بر فونت است که تنها بر روی نام تجاری تمرکز دارد. ویزا و کوکاکولا در نظر بگیرید.

لوگو تایپ زمانیکه یک شرکت نامی متفاوت و جذاب دارد بسیار کارساز و ثمربخش هستند.

خود این نام به تنهایی جذاب و به یاد ماندنی است که هنگام ترکیب با یک تایپوگرافی قوی این لوگو در شناخته شدن موثر برندتان کمک میکند.همچنین مانند یک لوگوی حروفی تایپوگرافی بخش مهمی از تصمیم گیری خواهد بود. از آنجاییکه تمرکز بر روی نام شما است باید فونتی را انخاب کنید که اساس و ماهیت انچه تجارتتان دربردارد را به تصویر کشد.