طراحی و اکران پوستر و بیلبورد تبلیغاتی فست فود کرون

اجاره بیلبورد تبلیغاتی، کمپین تبلیغات محیطی، چاپ و بسته بندی، تبلیغات صدا و سیما > طراحی و اکران پوستر و بیلبورد تبلیغاتی فست فود کرون

طراحی و اکران پوستر و بیلبورد تبلیغاتی فست فود کرون

تبلیغات محیطی

با توجه به رشد شهرنشینی ، همه روزه  مردم زمان زیادی را بیرون از خانه می­ گذرانند و در معرض رسانه ­های گوناگون قرار دارند. این نوع تبلیغات یکی از قدیمی­ ترین و متداول ­ترین شیوه­ های تبلیغات در دنیا بوده که با تکیه بر مولفه مکان و مخاطبین مشخص می­ تواند به دنبال تاثیرگذاری و تحقق خواسته ­های برند باشد.

تبلیغات محیطی به این دلیل که قابلیت دریافت فهم موضوع را برای مخاطبان زیادی دارند، این امکان را فراهم می ‌کنند که پیام تبلیغاتی بیشتر از یک بار، توجه تعداد بسیاری از مخاطبان را جلب کند.

ماهیت این رسانه به گونه­ ای است که باید بتواند ظرف چند ثانیه نظر مخاطب را به خود جلب کند و تاثیری ماندگار بر ذهن مشتری بگذارد به طوری که حتی بعد از اینکه بیننده از محل دور شد، همچنان به تبلیغ و موضوع آن فکر کند.

کانون تبلیغاتی نارستان  بخش عمده ­ای از ظرفیت خود را به تبلیغات محیطی اختصاص داده است. برنامه ­ریزی رسانه، مانیتورینگ،  طراحی خلاقانه و اجرای تبلیغات محیطی از جمله خدمات ما برای مشتریان در این بخش می ­باشد.

 

تبلیغات محیطی فست فود کرون

نارستان به عنوان یکی از پیشگامان عرصه‌ی تبلیغات محیطی ،  با بهره ‌گیری از نیروهای متخصص، کارآزموده و خوش‌ذوق و با در دست داشتن  مجموعه فوق ‌العاده‌ای از رسانه ‌های محیطی در چندین کلان ‌شهر ایران و ایجاد کمپین ‌های تبلیغاتی متناسب با اهداف و با در نظرگرفتن نیازهای مردم در جامعه ­ی امروز تبلیغات محیطی فست فود کرون را در دست گرفت.

همکاران متخصص ما در این بخش آمادگی دارند تا با ارائه ­ی تجربیات خود در قالب مشاوره و برنامه ریزی تبلیغات  از هدر رفتن سرمایه ­ی شما جلوگیری کرده و با تدوین برنامه ­ای جامع شما را در مسیر معرفی هر چه بهتر کالا و خدمات خود همراهی کنند و امکان بهتر و بیشتر دیده شدن برند شما را فراهم سازند.