طراحی اوراق اداری شرکت رنگین دشت ناز

طراحی اوراق اداری شرکت رنگین دشت ناز

طراحی اوراق اداری

با یک پارچه کردن اوراق خود می توانید بسیار تاثیر گذار تر از قبل ظاهر شوید و هر یک از این عناصر تبلیغاتی خود به تنهایی نقش حائذ ارزشی را در امر تبلیغات شما خواهد داشت.

طراحی ست اداری نشان دهنده ی هویت سازمان یافته ی شما دارد. به طور مثال میتوانید تصور کنید اگر نامه ای از شرکت بنز برای شما بیاید ، قطعا پاکت نامه با خود نامه هماهنگ است.

حال اگر می خواهید این هویت را در ذهن مخاطبتان داشته باشد لازم است تا یک رنگ شوید ! تمام اوراقتان از رنگی سازمانی ، طرح تکرار شونده ( Pattern ) اختصاصی و نهایتا هویتی متمایز داشته باشید .

این هویت در طراحی ست اداری به اوج خودش میرسد و تاکید بر اصالت یکی از مهمترین اصول موفقیت شما خواهد بود .

 

طراحی اوراق اداری شرکت رنگین دشت ناز

پکیج ست اداری شرکت رنگین دشت ناز شامل طراحی سربرگ A4 و A5، کاغذ یادداشت، پاکت ملخی، پاکت نامه A4 و A5 و کارت ویزیت می باشد.

طراحی شامل ۳ نمونه اتود اولیه و پس از آن ویرایش طرح مورد نظر بود.

کانون تبلیغاتی نارستان  تخصصی ترین مرکز طراحی اوراق اداری در ایران با بیش از 10 سال سابقه ،مفتخر است  اعلام نماید که هدف  این مجموعه  خلاقیت ، سرعت بدون افت کیفیت ، طراحی با رعایت اصول چاپ جهت تضمین %100 رضایت مشتری بوده و بهترین و برترین کار را تحویل خواهد داد .

از توانایی های واحد چاپ : چاپ ست اداری با : (لوگو برجسته) ، (طلاکوب) ، (رنگهای ساختگی) ، (تنوع در کاغذ) ، (قالب و برش خاص) و … می باشد .