طراحی استند و بنرهای نمایشگاهی شرکت مجدآوران پارس گستر

اجاره بیلبورد تبلیغاتی، کمپین تبلیغات محیطی، چاپ و بسته بندی، تبلیغات صدا و سیما > طراحی استند و بنرهای نمایشگاهی شرکت مجدآوران پارس گستر

طراحی استند و بنرهای نمایشگاهی شرکت مجدآوران پارس گستر

استندهای نمایش محصول

در قفسه های فروشگاه های کوچک و بزرگ که حجم زیادی از محصولات مختلف در کنارهم ارایه می شوند شاخص کردن و استند های نمایش محصول می تواند مهمترین ابزار جلب توجه مشتری و عامل افزایش فروش آن محصول باشد. لذا طراحی و ساخت استند نمایش محصولی که با شکل فروشگاه های مختلف سازگار بوده و با اشغال کمترین فضای ممکن و ایجاد بیشترین جذابیت، بتواند آن محصول را در معرض دید و دسترس مشتری قراردهد قطعا عملکرد موفقی خواهد داشت.

برخی از این همکاریها در قالب نمونه کار طراحی استند ، در محتوای سایت قابل مشاهده است.

 

طراحی استند تبلیغاتی شرکت مجدآوران پارس

طراحان و تیم کارشناسی نارستان  بر این باورند که با ارائه مشاوره و خدمات حرفه ای مطلوب در زمینه طراحی و چاپ استند ، می توانند در راستای اعتلای نام، محصول و خدمات سازمانها گامهای موثرتری بردارند و ثابت نمایند که تبلیغات، سرمایه گذاری است، نه هزینه.

طراحی استند نمایشگاهی برای شرکت مجدآوران پارس با رنگ ها و المان‌های سازمانی شرکت انجام شد. چاپ استند با جنس پلات لمینیت و به صورت استند رول آپ انجام شده است.

استندهای رول آپ از انواع با کیفیت سازه‌های استند هستند که به‌راحتی حمل و نصب می‌گردد. چاپ استند تبلیغاتی برای استفاده در غرفه نمایشگاهی و مکان‌های عمومی انجام می‌شود.