چرا بیلبورد تبلیغاتی ورودی به شهر تهران از اهمیت ویژه ای برخوردارند؟

اجاره بیلبورد تبلیغاتی، کمپین تبلیغات محیطی، چاپ و بسته بندی، تبلیغات صدا و سیما > بیلبوردهای تبلیغاتی  > چرا بیلبورد تبلیغاتی ورودی به شهر تهران از اهمیت ویژه ای برخوردارند؟
بیلبورد ورودی تهران

چرا بیلبورد تبلیغاتی ورودی به شهر تهران از اهمیت ویژه ای برخوردارند؟

تبلیغات محیطی را بی‌شک قدیمی‌ترین روش تبلیغاتی باید دانست. یکی از مزیت‌های فوق‌العاده تبلیغات محیطی که باعث برتری آن با سایر رسانه‌های تبلیغاتی دیگر گردیده، این است که مخاطب ناگزیر به دیدن تبلیغات محیطی بوده و نمی‌تواند چشم خود را از اطراف بپوشاند.(بیلبورد ورودی تهران)

بیلبوردها یکی از بهترین ابزارهای تبلیغاتی در رسانه محیطی محسوب می‌شوند که قدرتی غیرقابل‌انکار برای معرفی محصولات و خدمات شرکت‌ها دارند.

بیلبوردها با اشکال و ایده‌های خاص می‌توانند بیننده را به تفکر در خصوص نگرش‌ها، اهداف و مقصود نهایی طراحان و ایده پردازان وادارند و صاحبان کالا و خدمات را به مقصود نهایی و فروش بیشتر و مطلوب‌تر برساند.

در کشور ما نیز سال‌هاست از این روش تبلیغاتی استفاده می‌گردد، تابلوهای تبلیغاتی (بیلبوردها) عمدتاً در اختیار شهرداری‌ها، وزارت راه و یا سازمان‌های دولتی است که با قراردادهای مدت‌دار به کانون‌های تبلیغاتی واگذار می‌گردد و آن‌ها با جذب مخاطبان تجاری، عملاً بهره‌بردار اصلی این رسانه‌ها می‌باشند.

بیلبورد اتوبان قم

بیلبورد اتوبان قم (آزادراه تهران-قم)

جانمایی بیلبوردهای تبلیغاتی جاده ای و موصلاتی چگونه است؟

معمولا در صنعت طراحی و ساخت سازه های بیلبورد تبلیغاتی، محل قرارگیری تابلوهای تبلیغاتی در مجاورت مسیرهای پرتردد شهری و جاده ای می باشد که برای تابلوهای جاده ای یا مواصلاتی معمولا از چند کیلومتر حاشیه شهرهای شروع به نصب و راه اندازی می شوند.

طراحان نقشه قرارگیری سازه ها را براساس استانداردهای لازم و قوانین و مقررات جاده ها و با هماهنگی اداره راه و راهنمایی و رانندگی مشخص می نمایند که متعارف است که این تابلوها در ابعاد استاندارد و متناسب با فندانسیون های طرحریزی شده قرار بگیرد.

بیلبوردها جاده ای در مسیرها و محورهای منتهی به شهرها و با فاصله های مشخص از هم و در دو طرف جاده ها نصب می شوند.

بیلبورد اتوبان کرج

بیلبورد اتوبان کرج (اتوبان تهران-کرج)

حالا سئوال مهم این است که به جهت تبلیغاتی کدام تابلوهای تبلیغاتی ارزشمندتر و موثرترند؟

بیلبورد ورودی شهر ها ؟ یا بیلبوردهای خروجی از شهرها؟

با گسترش شهرها و توسعه مناطق تفریحی و صنعتی و شهرک های مسکونی در اطراف شهرهای بزرگ مانند تهران تقریبا تا کیلومترها جاده های موصلاتی شبیه به محورهای بین شهری شده است.

از طرفی تعدادی از برندها در استراتژی های تبلیغاتی خود، مخاطبین هدف را در این مناطق شناسایی می کنند لذا برای این گونه کسب و کارها و برندها، بیلبوردهای تبلیغاتی خروجی از شهرها و به سمت مناطق صنعتی، زیارتی، گردشگری و مسکونی اطراف شهر مهم و اثربخش می باشد.

ولی در بسیاری از موارد بیشتر برندها در مراکز شهری ارایه خدمات و فروش محصول می نمایند لذا اطلاع رسانی در موقع ورود به شهرها و برندسازی در ورودی های شهرهای بزرگ منجر به برندینگ قوی تر و فروش بیشتر خواهد شد.

پس به طور کلی می توان گفت که بخش وسیعی از کسب و کارها به دنبال تبلیغات در ورودی های شهرها هستند.

ضمن اینکه برندهای محلی و بومی نیز به دنبال توجه و فروش برای مسافرین و مراجعین وارد شده به شهر هستند .

از طرف دیگر مسافرین و مراجعین در حین ورود به شهرها برای کنجکاو و رفع نیازهای خود، در هنگام ورود به شهرها توجه بیشتری به المان های شهری و تابلوهای اطلاع رسانی و تبلیغاتی دارند.

دلایل مطرح شده در بالا، بیانگر این موضوع می باشد که :

بیلبوردهای تبلیغاتی ورودی به شهرها پر مخاطب تر و ارزشمند تر می باشند.

بیلبورد جاده خاوران

بیلبورد جاده خاوران (اتوبان امام رضا)