طراحی و تولید هدایای تبلیغاتی فست فود کرون

هدایای تبلیغاتی خاص

هدایای تبلیغاتی می تواند به عنوان اقلامی برای اهداف تبلیغاتی و بازاریابی توصیف شود که معمولا حاوی نام تجاری یا همان لوگوی شرکت می باشد.
تقریبا در اکثر مواقع کالاهایی چون خودنویس، قلم، تقویم رومیزی، سررسید و … به عنوان هدیه تبلیغاتی در نظر گرفته می شود.

سایر هدایای تبلیغاتی همچون ظروف نقره، کریستال، تابلوهای نفیس، لوازم مربوط به کامپیوتر یا تلفن همراه و … نیز به عنوان آیتم تبلیغاتی مناسب هستند.

چرا باید به مشتریان خود هدیه تبلیغاتی بدهیم؟

هزینه نسبتا پایین این امر در مقایسه با روش های تبلیغاتی دیگر که گران تر هستند. هدایایی که هر روز دیده می شوند و روی میز یا روی دیوار در مقابل چشم مشتری قرار می گیرند. این تکرار دیده شدن بازخورد و نتیجه ی خوبی خواهد داشت.

هدیه گرفتن برای همه جذاب و دوست داشتنیست، مردم چیزهای رایگان را دوست دارند، ارزش پاسخ های عاطفی و رفتاری برای دریافت چنین هدایایی به مراتب بیشتر از هزینه ای که تقبل کرده اید می باشد.

 

طراحی و تولید هدایای تبلیغاتی کانون نارستان

طراحی و تولید هدایای تبلیغاتی کانون نارستان

 

تغییر ایجاد کردن در محصول یا شکل محصول خود شامل هزینه ای بالا خواهد بود. هدیه تبلیغاتی مناسب می تواند، برای تجدید نظر در بازار هدف شما تولید شود.

 

به طور کلی مزایای هدایای تبلیغاتی می تواند به چندین عنوان زیر دسته بندی شود:

– نام تجاری و نمود شرکت

حسن نیت و نگرش مثبت نسبت به شرکت و برند می تواند در مشتریانی که هدایای کسب و کار تبلیغاتی را دریافت می کنند ایجاد شود. نگرش مثبت، حسن نیت و وفاداری را می توان در کارکنانی که هدایای تبلیغاتی را دریافت می کنند، تقویت کرد. یک خودنویس، یک لیوان یا یک تقویم رومیزی
وفاداری مشتری و حتی باعث بهبود روابط مشتری با کسب و کار شما خواهد شد.

– انگیزه دادن، پاداش و جشن گرفتن

هدایای تبلیغاتی می تواند به عنوان اهرمی برای ایجاد انگیزه در کارمندان برای تلاش بیشتر در جهت رسیدن به اهداف شرکت یا به دست اوردن موقعیت شغلی خاص درون شرکت عمل کند.
مشتریان را نیز می توان تشویق کرد. ایجاد انگیزه برای دریافت هدیه و تماس با شرکت، جهت ارسال هدیه تبلیغاتی.
برای جشن سالگرد شرکت، یک رویداد بازاریابی یا موفقیت شرکت در پروژه ای خاص، می توانید مشتریان و یا کارمندان را با هدایای تبلیغاتی مناسب پاداش دهید.

 

طراحی و تولید هدایای تبلیغاتی فست فود کرون

طراحی و تولید هدایای تبلیغاتی فست فود کرون

– معرفی، افزایش شناخت و یادآوری

لوگوی شما، نام شرکت و اطلاعات تماس معمولا بر روی هدایای تبلیغاتی موجود است. هنگامی که خودنویس و یا لیوان شما مورد استفاده قرار میگیرد نام شرکت شما تبلیغ شده است،
قرار گرفتن در معرض هدیه تبلیغاتی می تواند به افزایش آگاهی از شرکت یا در کمپین بازاریابی / تبلیغاتی، پشتیبانی و حمایت و البته بیشتر دیده شدن را به همراه خواهد داشت.
اگر شما خودکار یا وسیله ای که برای روی میز مناسب باشد که نام شرکت شما و اطلاعات تماس روی آن درج شده باشد را به عنوان هدیه تبلیغاتی به مشتریان خود ارائه نموده اید پس آنها می توانند به یاد بیاورند که کجا برای خدمت رسانی و پشتیبانی مناسب تر است.

– ارزیابی ارائه یک تبلیغ با استفاده از هدیه تبلیغاتی

قبل از اجرا و شروع تبلیغ یک محصول یا خدمت می توانیدبا استفاده از هدیه تبلیغاتی همان محصول یا خدمت فعالیت تبلیغاتی آینده خود را ارزیابی نموده و در آینده مقایسه نمایید.
از کیفیت مشخصات خود در محصول اطمینان حاصل نمایید و بسته بندی هدیه را بررسی نموده و به بهترین شکل ارائه نمایید.
نحوه ارسال نمونه محصول را قبل از توزیع بررسی کنید.

قبل از اقدام برای تهیه هدیه تبلیغاتی این موارد را بررسی نمایید.

  • میزان بودجه مورد نظر برای تهیه هدایای تبلیغاتی
  • حداقل تعداد سفارش
  • قیمت پایین تر برای سفارشات با تعداد بیشتر

در صورت نیاز به مشاوره با شماره تلفن: ۰۲۱۸۸۴۴۴۰۴۰ تماس حاصل نمایید.