قابلیت جدید واتساپ برای کار در شب

قابلیت جدید واتساپ برای کار در شب

قابلیت جدید واتساپ برای کار در شب

قابلیت جدید واتساپ برای کار در شب

قابلیت جدید واتساپ برای کار در شب در جدیدترین نسخه اپلیکیشن اعمال شد که کاربران در شب و یا مکان های تاریک بتوانند براحتی با نرم افزار کار کنند و چشمانشان کمتر خسته شود.

نور آبی موبایلها، تبلتها و مانیتورهای کامپیوترهای شخصی میتواند ساعت خواب بدن افراد را مختل کند و منجر به پیری زودرس پوست و تنبلی چشمها شود. در یکی دو سال اخیر برخی از شرکت های مطرح در زمینه فناوری، محصولات خود را با قابلیت تنظیم نور آبی به بازار عرضه کردند، که جدیدترین گوشی گوگل یکی از اولین ها در این زمینه بود.

 شرکت whatsapp بر اساس خبری که در مجله مشهور Daily Mail منتشر شده است، دست به کار شده و در ورژن جدید محصول خود از یک پوسته بسیار حرفه ای برای استفاده در مکان های تاریک استفاده کرده است. این اتفاق علاوه بر افزایش راحتی کاربران در شب و کاهش خطرات اشعه نور آبی، منجر به کاهش شدید مصرف باتری نیز میشود.

در این پوسته، بسیاری از پیکسل های روشن صفحه نمایش، غیر فعال یا مشکی رنگ میشوند و هیچگونه فشاری به باتری موبایل وارد نمیکنند. بنابراین استفاده از نسخه جدید واتساپ که مجهز به پوسته مخصوص شب شده است، میتواند در کاهش مصرف باتری کاربران نیز تاثیر زیادی بدنبال داشته باشد.