جشنواره بین­ المللی برترین­ های تبلیغات

جشنواره بین­ المللی برترین­ های تبلیغات

جشنواره بین­ المللی برترین­ های تبلیغات

جشنواره بین­ المللی برترین­ های تبلیغات

اولین گردهمایی شورای سیاست­ گذاری جشنواره بین­ المللی برترین­ های تبلیغات ایران با حضور نمایندگان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان صداوسیما و اعضای دبیرخانه جشنواره و مسئولان کانون­ های آگهی و تبلیغات در محل وزارت  فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

در این نشست  نقش تأثیرگذار سیاست ­های تبلیغی و راهکار های کمک به اقتصاد ملی و حمایت از تولید داخلی موردبررسی قرار گرفت.
به گزارش دبیرخانه جشنواره در این نشست دکتر سلطانی ­فر معاون مطبوعاتی و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با برشمردن ضرورت ­های برگزاری چنین جشنواره­هایی در کشور گفت:

حضور جدی و فعال شرکت­ ها و کانون­ های  تبلیغاتی در رسانه­ ها و فضای مجازی گام مهمی در معرفی کالای ایرانی و رشد تولید ملی خواهد بود، که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تمامی تلاش خود را برای ارتقاء و حضور این شرکت­ ها در معرفی تولیدات ملی به کار خواهد گرفت.
وی تأکید کرد : ما از حضور شرکت­ های تبلیغاتی خارجی در این دوره از برگزاری جشنواره  استقبال می­کنیم و زمینه همکاری آن­ها با برندهای ایرانی و تولیدکنندگان داخلی را مهیا می­کنیم، که این امر می­تواند گام مهمی در معرفی کالای ایرانی در سطح منطق ه­ای و بین ­المللی باشد.

همچنین نمایندگان دیگر نهادها و کانون­ های تبلیغاتی و دبیر جشنواره بین ­المللی برترین­های تبلیغات  ایران دیدگاه­های خود را برای برگزاری هر چه باشکوه ­تر این جشنواره ارائه کردند.
لازم به ذکر است آقای دکتر سلطانی­ فر رئیس شورای سیاست­ گذاری جشنواره، دکتر حیدری قائم‌مقام رئیس شورای سیاست­ گذاری، علی صادق شیرازی دبیر جشنواره و آقایان حسین رنجبران، مدیرکل روابط عمومی صداوسیما، دکتر ضرغامی رئیس زیباسازی شهرداری تهران، دکتر محمود دهقان رئیس انجمن صنفی شرکت­ های تبلیغاتی ایران و دکتر دوخته­ چی زاده و دکتر جنانی از اعضای شورای سیاست­گذاری جشنواره بین­ المللی برترین­ های تبلیغات ایران هستند.

جشنواره بین­المللی برترین­ های تبلیغات از اول تا سوم آبان ماه آینده در تهران برگزار خواهد شد.

منبع : سایت انجمن صنفی شرکت­های تبلیغاتی ایران