تبلیغات بیش از حد درک در اسپاتیفای

تبلیغات بیش از حد درک در اسپاتیفای

تبلیغات بیش از حد درک در اسپاتیفای

 تبلیغات بیش از حد درک در اسپاتیفای

در حالی که چند روز اخیر رسانه‌ ها خبر موفقیت چشم‌ گیر و رکورد شکنی‌ های آلبوم اخیر دِرِک، رپر آمریکایی را منتشر ‌کردند، شمار روز افزونی از کاربران اسپاتیفای تقاضای برگشت پول‌ ها یشان را دارند و ظاهرا نارضایتی آن ها به خاطر تبلیغات بیش از حد درک در اسپاتیفای است.

«اسکورپیون» پنجمین آلبوم استودیویی این رپر کانادایی که روزجمعه ۲۹ جون(۹ تیر)منتشر شد توانست رکورد های مختلف استریم موسیقی را بشکند ؛ از جمله رکورد بیشترین استریمینگ اسپاتیفای در یک هفته که تنها طی سه روز موفق به شکست آن شد.

اما از آن زمان تا کنون اسپاتیفای همچنان این آلبوم را تبلیغ می‌کند و مخاطبانش را با تبلیغات بی‌ رویه این آلبوم فراری داده است.

از جمله اقدامات اسپاتیفای برای معرفی و تبلیغ این آلبوم قرار دادن عکس دِرک روی خیلی از پلی‌ لیست‌ هایی بوده که برخی از آن ها حتی حاوی یک قطعه از درک هم نیستند.

یکی از کاربران اسپاتیفای دراعتراض به همین مسئله توئیت کرد :

«درک چقدر پول به شما پرداخت کرده که عکسش را روی هر پلی لیستی که در صفحۀ اولم هست می‌بینم؟ او حتی در نصف این پلی‌ لیست‌ ها هم نیست. چرا تور یک خوانندۀ کانادایی باید در پلی‌ لیست «بهترین‌ های بریتانیا» تبلیغ شود؟ آیا درک یک‌ شبه خوانندۀ فولک هم شده؟»

کاربر دیگری هم در حساب توئیتر خود نوشت :

«در اسپاتیفای ثبت‌ نام نکرده‌ ام که از هر طرف دِرک را توی صورتم بزند. بسیار خب واقعا ممنونم خداحافظ.»
با توجه به اینکه تبلیغات این آلبوم حتی در بعضی از ثبت‌ نام‌ های بدون تبلیغ هم وجود داشته برخی کاربرانی که برای نسخۀ پرمییِم بدون تبلیغات به اسپاتیفای پول واریز کرده بودند خبر دادند که از طریق تماس با پشتیبانی این سرویس موسیقی توانستند آخرین پرداختی‌ شان را پس بگیرند.